duminică, 3 mai 2015

LANSARE DE CARTE

Au trcut cateva zile de la lansatea cartii de arta culinara dar ecourile evenimentului nu s-au stins inca.
Este vorba despre o carte bilingva,in limba romana si germana,ce intruneste o colectie de retete traditionale sasesti pentru ca aici in Ardeal,sasii si-au pus amprenta si asupra artei culinare.
Dupa opt sute de ani de convietuire pe pamant transilvan,sasii au facut cale intoarsa spre Germania lasand in urma traditii care astazi sunt duse mai departe de gospodinele din satele sasesti.Sa ne amintim de henclisul sasesc,de cozonacul cu nuca ,de vestita socata sau de ciorbele gustoase care fac deliciul turistilor care poposesc tot mai des prin zona.
Lansarea cartii a avut loc la Restaurantul Traube din Medias ,intr-un cadru deosebit,in prezenta unui public numeros care a apreciat bunatatile gatite dupa retetele trditionale care au fost prezentate intr-o maniera moderna, gratie lui Paul Fulop, chef al Restaurantului Binder Bubi din Sighisoara la care si-au dat concursul si reprezentantii Restaurantului Traube.
Cartea de retete culinare--GATIM IMPREUNA IN CASA BARONULUI--si-a facut iesirea in lume si a fost apreciata drept --o carte gustoasa--de catre cei care au participat la eveniment care au primit cate o carte cu autograful autoarei si au petrecut cateva ore intr-o ambianta placuta.







4 comentarii:

  1. Mă bucur enorm că ai reușit draga noastră profesoară !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Am citit despre cartea dumneavoastra si m-ar interesa si pe mine un exemplar. Eu sunt colectionara de carti de bucate si le apreciez, indeosebi, pe cele cu specific local. As putea s-o achizitionez de undeva? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Am citit despre cartea dumneavoastra, mi se pare foarte interesanta pentru ca sunt sigura ca si in familia mea sunt multe retete de origine saseasca, cu toate ca nu stim sa avem sasi in arborele genealogic, dar vecini sigur au fost ... Imi puteti spune unde as putea gasi cartea in Cluj ? multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua! Unde as putea sa gasesc si eu cartea dumneavoastra? Cu toate ca sunt din judetul Sibiu, momentan sunt studenta la Cluj si nu resusesc sa ajung curand in Bazna. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere