duminică, 19 aprilie 2015

GATIM IMPREUNA IN CASA BARONULUI

Un eveniment asteptat de ceva vreme va avea loc in curand.La Casa B aronului din Bazna au loc evenimente importante,aici puteti afla momente din istoria sasilor,puteti afla marturii despre credinta lor,despre dragostea lor pentru frumosul cu care-si impodobeau lacasurile de cult,despre organizarea lor, despre mestesugurile lor.Toate acestea le puteti vedea
 vizitand cetatile fortificate sau casele vechi ce ne-au ramas,dovada a unei civilizatii materiale unice in lume.Traditia sasilor e dusa mai departe,mai ales in privinta bucatariei sasesti.S-au pastrat retete vechi pe  care gospodinele  din Ardeal le mai folosesc inca.
Cartea  de retete traditionale--GATIM IMPREUNA IN CASA BARONULUI-- s-a nascut din ideea ca trebuie sa lasam o mostenire fara secrete generatiilor care vin pentru ca mancarea nu inseamna doar gust  ci si traditie.Mancam pentru ca viata sa fie mai frumoasa,mai colorata.

2 comentarii:

  1. Minunată carte! As dori și eu un exemplar dacă se poate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Original sint de prin Secuime din Transilvania, dar acum traiesc in Statele Unite. Una din pasiuniile mele fiind gatitul, m-ar interesa foarte mult sa am a copie a cartii de bucati "GATIM IMPREUNA IN CASA BARONULUI". Adresa mea de e-mail este margaret.nemet@gmail.com, si numele legal Margaret Nemet. Bineinteles ca vor face compensatii monetare in RON pentru carte si costul sau de expediere prin intermediul rudelor mele din Transilvania. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere